9 Przepisów Na Chleby, Bułki, Zakwas Oraz Na Czerstwe Pieczywo

by - 3/17/2020 12:01:00 AM

Z racji tego, że widzę iż dużo osób poszukuje przepisów na domowe pieczywo w tym trudnym czasie to postanowiłam zrobić zestawienie kilku fajnych i przydatnych przepisów które możecie wypróbować :)
Niestety w tym momencie w którym to pisze moje linki na "wspaniałym" facebooku są dalej zablokowane, ale mam nadzieje, że uda Mi się je odblokować lub sprytnym sposobem ominąć ta blokadę, ale spokojnie blog działa, przepisy też więc śmiało klikajcie w zdjęcie które przeniesie Was do przepisu :)














1. Chleb na zakwasie - bez długiego wyrastania







2. Zakwas z mąki żytniej







3. Chleb tostowy








4. Chleb drożdżowy z garnka








5. Słodkie, mięciutkie, bułeczki z ziemniakami







6. Japońskie, mleczne bułeczki








7. Bułeczki pszenne





8. Mleczne bułeczki







9. Rabanadas - smaczny ratunek dla czerstwego pieczywa








Podobne Posty

3 comments

  1. Masz bardzo fajne i przede wszystkim proste przepisy. Dobrze, że do Ciebie zajrzałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, staram się aby były proste i co najważniejsze z naszej polskiej kuchni (czasami zdarzy mi się jakieś odstępstwo jak mąka ryżowa czy nasiona chia ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych