poniedziałek, 28 listopada 2016

Mielone Ze Słoika Do Chlebka

Taki ekspresowy przysmak wymyślił sobie mój mąż aby troszkę urozmaicić sobie te jesienne kolacje ;)












Składnik na 3 słoiczki:
6-8 gotowych kotlecików mielonych ( zależy od wielkości )
słoik smalcu domowego lub kupnego

1. Mielone układamy w czystych i wyparzonych słoikach, nie za ciasno gdyż musi się znaleźć miejsce na smalec.
2. Swój bądź kupny smalec roztapiamy i zalewamy słoiczki tak aby zakryły kotlety.
3. Następnie zakręcamy słoiki i pasteryzujemy po około 30 min. (jeśli słoiki są ciepłe, to zalewamy je do pasteryzacji  ciepłą wodą aby nie popękały )
Tak przygotowane słoiczki możemy dość długo przechowywać oczywiście w chłodnym miejscu.




10 komentarzy:

  1. Fajny pomysł muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  2. Bardzo męski dodatek do pieczywa, na zimę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bo ja takich przysmaków to za bardzo nie jadam ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie dodatki na kanapki :-) mój tato też tworzy takie pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Mój mąż byłby zachwycony takim jedzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów wspomnienia dzieciństwa u babci xD Bardzo faja sprawa taka mielonka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.