Ciasto Bananowe Bez Jajek

by - 4/25/2024 12:00:00 AM

Bardzo smaczne bananowe ciasto, tanie i łatwe w przygotowaniu w dodatku bez jajek więc alergicy to ciasto dla Was, natomiast osoby nietolerujące laktozę wystarczy że użyjecie jogurtu bez laktozy. Ciasto wychodzi mięciutkie i wilgotne :)





Składniki na keksówkę 22 x 10 cm

  • 2 banany
  • 80 g cukru trzcinowego
  • 1 łyżka cukru waniliowego
  • 1 szkl mąki pszennej tortowej (szkl o pojemności 200 ml)
  • szczypta soli
  • 1/3 szkl oleju
  • 1 płaska łyżeczka sody
  • 1 płaska łyżka jogurtu naturalnego
  • garść groszków czekoladowych
 
1. Banany miksujemy z cukrami.
2. Dodajemy mąkę, sodę, sól, jogurt i miksujemy króciutko, na koniec dodajemy groszki czekoladowe.

Ciasto pieczemy w 180 stop. przez 45-50 minut

Po ostygnięciu możemy polać czekoladą i np. posypać mielonymi orzechami. Smacznego !

Podobne Posty

8 comments

  1. Iwonko! Jakie apetyczne i pomysłowe ciasto. Aż się głodna zrobiłam 🤤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci :* Z radością bym Cię nim poczęstowała :)

      Usuń
  2. Jaki fajny prosty przepis :) ciasto właściwie robi się samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bananowe ciasto? Jestem za! Uwielbiam wszelkie wariacje na ten temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez jestem za ! Jak tylko mam pociemniałe banany to od razu szykuje jakieś ciasto z nimi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych