Kokosowe Krówki

by - 9/17/2021 12:00:00 AM

Pyszne krówki, ciągutki o smaku kokosa czego chcieć więcej ;)





Składniki:
  • 400 ml mocno schłodzonego mleczka kokosowego
  • 3/4 szkl cukru trzcinowego (szklanka o pojemności 200 ml)
  • 2 płaskie łyżki oleju kokosowego lub masła

1. Mleczko kokosowe musi być mocno schłodzone abyśmy mogli oddzielić warstwę stałą od płynnej
Pojemnik do którego będziemy przelewać masę najlepiej wcześniej schłodzić i wyłożyć albo folią spożywczą albo papierem do pieczenia. 

2. Warstwę stałą mleczka przekładamy do rondelka z grubym dnem, wsypujemy cukier oraz dodajemy olej kokosowy lub masło.
Całość gotujemy do wyraźnego zgęstnienia (trwało to jakieś 30-40 minut - uwaga może być krócej a może być dłużej)
Gotową masę wylewamy do pojemnika i chłodzimy kilka godzin.

Ps. krówki im dłużej będą leżakować tym bardziej będą stawać się kruche, a poniżej macie linki do innych moich krówek ;)

Podobne Posty

8 comments

  1. 3/4 szklanki to cukru?
    Nie jadłem jeszcze takich krówek.
    Życzę smacznego. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama w domu jeszcze nie robiłam. Ale przyznam się, że do krówek mam słabość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam krówki a takie domowe sa najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychotka 😊 muszę kiedyś sama zrobić krówki 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych