Bezglutenowe Placuszki Bananowe. Bez Mleka.

by - 4/24/2018 12:02:00 AM

Placuszki w przygotowaniu są bardzo proste i idealne na śniadanie. Z racji tego że mąką ryżowa daje taką jakby suchą konsystencję, możemy przygotować do nich sos na bazie jogurtu naturalnego i owoców. Ja zjadłam obsypane cukrem pudrem, jakoś tego dnia było mi mało słodkiego, chociaż placuszki same w sobie były już słodkie ;)













Składniki na około 14 placuszków:

  • 2 średnie banany
  • 2 jajka kl M
  • około 10 łyżek mąki ryżowej
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia (bezglutenowego)
  • dla lubiących słodkości 1-2 łyżeczki cukru
  • 1 łyżka soku z cytryny, możemy też dodać skórkę z 1/2 cytryny
1. Banany obieramy, kroimy na plasterki i skrapiamy sokiem z cytryny. 
2. Następnie je rozgniatamy, wbijamy do nich dwa jajka i całość miksujemy.
2. Na koniec dodajemy mąkę ryżową oraz proszek do pieczenia i całość mieszamy.
Placki smażymy na niewielkiej ilości oleju na rumiano z obydwóch stron.



Podobne Posty

11 comments

  1. Restauracja na Mokotowie4/24/2018 09:42:00 AM

    Placuszki bananowe! Pycha. Ja proponuję połączenie placuszków bananowychz truskawkami i czekoladą. Świetne. Ostatnio w https://restauracjaakademia.pl jadłam przepyszny fondant czekoladowy z wiśniami. Wiśnia i czekolada to jedno z najlepszych połączeń w deserach, tak samo banan i czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, pulchne, domowe placuszki :) aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to prawda, wychodzą bardzo pulchne :-)

      Usuń
  3. Jak one puszyście wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bananowe placuszki zawsze są pyszne i fajnie się sprawdzą w pudełku na wynos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wyglądają. Skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych