Pasty z makreli

by - 9/18/2015 12:02:00 PM

Znów dwa z jednego :) Dwie pyszne, zdrowe pasty z ryby lubianej przez mojego męża czyli makreli. Na piątkowa kolacje w sam raz. Szybkie do przygotowania, i bardzo wydajne. Zapraszam do wypróbowania  i zasmakowaniu w pastach bo przecież jedzenie ciągle samej rybki nudne jest... ;)




Składniki

  • 1 makrela wędzona dość spora
  • 2 jajka na twardo
  • 1 mała cebula
  • 3-4 łyżki majonezu ( zamiast majonezu dałam serek twarogowy "Mój ulubiony")
  • 1 łyżka musztardy
  • 2-3 łyżki oliwy
  • pieprz




Obieramy makrele i rwiemy ja na małe kawałeczki, następnie dzielimy ją na pół po równo do dwóch miseczek no bo przecież dwie pasty chcemy zrobić :)

Pasta nr. 1
Do rozdrobnionej makreli dajemy 3 łyżki oliwy, pół startej cebuli na małych oczkach i pieprz świeżo zmielony, wszystko to dokładnie razem mieszamy. Doprawiamy do smaku, odstawiamy do lodówki na 1 h żeby się wszystko ładnie "przegryzło" ze sobą.

Pasta nr.2
Do drugiej rozdrobnionej makreli dodajemy dwa starte na tarce jajka na twardo, druga polówkę cebuli startej na drobnych oczkach, 3-4 łyżki majonezu ( ja dałam serek twarogowy) oraz świeżo zmielony pieprz. Mieszamy dokładnie i odstawiamy na 1 h.

Kiedy pasy odstoją swoje w lodowce, można je wyjąc i smarować na pieczywo. Smacznego !!!




Podobne Posty

0 comments

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych