czwartek, 14 lipca 2016

"Bigos" Z Cebuli Z Kiełbaską

Troszkę inny "bigos", ale równie smaczny co ten tradycyjny ;) Podajemy go z kiełbaską np. domową i chlebkiem.


















Składniki na 1 porcję
2 duże cebule
1/2 łyżeczki słodkiej papryki i szczypta ostrej
2-3 łyżki wody
2-3 łyżeczki koncentratu pomidorowego
1/2 łyżeczki majeranku - jeśli nie lubimy nie musimy go dodawać
sól, pieprz do smaku
kiełbaska taka jaką lubimy






1. Na patelni podsmażamy kiełbaskę, najlepiej jeśli użyjemy grillowej wtedy pozbędziemy się nadmiaru tłuszczu.
2. Nadmiar tłuszczu zlewamy i na tej samej patelni podsmażamy pokrojona w piórka cebulkę. Przyprawiamy ją solą i pieprzem. Smażymy do jej zeszklenia. Następnie podlewamy wodą i dodajemy resztę przypraw. Dusimy pod przykryciem do miękkości cebuli.



3. Na koniec dodajemy koncentrat pomidorowy i jeszcze chwilkę podduszamy aż do lekkiego zgęstnienia. (Dusimy z kiełbaską pokrojona w kostkę lub osobno jako dodatek, tak jak u mnie z domowa białą kiełbaską oraz kawałkiem sklepowej ;)






6 komentarzy:

  1. Nie moje smaki, ale... dla mojego męża już jak najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ... uwielbiam taką duszoną cebulkę, ale takiego bigosu nie widziałam, nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego jeszcze nie jadłyśmy :) Musi ciekawie smakować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.