Kasza Manna W Kostkach Do Rosołu

by - 10/03/2023 12:00:00 AM

Troszkę mnie nie było, nie tylko znowu na względnie panujący gorąc w moim domu, a zwłaszcza kuchni, ale też trochę ze względów zdrowotnych i jak już jestem przy zdrowiu to mam taki przydatny przepis który przyda się gdy mamy problemy z żołądkiem, gdy chcemy zjeść zupę z czymś innym niż tylko makaron lub dla naszych pociech. Zapraszam na kosteczki z kaszy manny które może odmienią waszą zupkę;)




Składniki na cztery osoby:
  • 1/2 litra lekko osolonej wody
  • 1 szkl kaszy manny (szkl o pojemności 200 ml)
  • dodatkowo 1 szkl wody do wymieszania z kaszą
1. Wodę zagotowujemy.
2. Szklankę kaszy manny mieszamy ze szklanką wody i wlewamy do gotującej się wody, mieszamy i gotujemy na malutkim ogniu do zgęstnienia.
3. Kiedy zgęstnieje i pogotuje się jeszcze przez 1 minutkę wykładamy na jakieś płaskie naczynie np. formę do zapiekania. Rozsmarowujemy równo i odstawiamy do ostygnięcia.
 

Następnie całkowicie ostudzoną kroimy w kostkę, możemy też całkowicie ostudzoną zakryć folią i włożyć do lodówki i użyć na następny dzień.
 



Podobne Posty

10 comments

  1. Wspomnienie dzieciństwa :) moja babcia tak podawała rosół z kaszą manną w kostkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przywołałam Ci takie miłe wspomnienia :-)

      Usuń
  2. Ja chyba tylko raz jadłam z taką kosteczką rosół, ale sama jeszcze nie robiłam. A prezentuje się bardzo apetycznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kaszę manną. Ciekawy pomysł na jej zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis :D Kaszy manny w takiej postaci jeszcze nie miałam okazji spróbować :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o takich zastosowaniu tej kaszy, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Może kiedyś... U mnie kasza manna pojawia się na słodko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najczęściej tą kaszę robię na słodko :D

      Usuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych