Napoje Roślinne Barista

by - 1/03/2023 12:00:00 AM

W moje ręce nie dawno wpadły napoje roślinne Alpro Barista idealne dla wielbicieli kawy ale nie tylko o czym przeczytacie poniżej. 
 
 

 
Takie napoje świetnie sprawdzą się dla wszystkich osób z nietolerancją laktozy lub nie mogących pić zwykłego mleka krowiego, osobiście do takich należę. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć że już od około 3-4 lat nie używam mleka krowiego bo miałam po nim duże rewolucje w żołądku, od kiedy zamieniłam mleko krowie na napoje roślinne mogę zjeść sobie owsiankę, kaszkę, jaglankę, budyń czy inne dania lub desery z których wcześniej musiałam rezygnować.
Teraz Alpro wprowadziło kolejną nowość napój roślinny do spieniania, chyba każdy kto lubi kawę uwielbia dużą, puszystą piankę na wierzchu i już nie musi z niej rezygnować tylko dla tego że nie może używać mleka krowiego.
Napoje Alpro Barista dobrze się spienią i do tego smakują wspaniale, więc zapraszam poniżej na krótką charakterystykę każdego z nich, może coś wybierzecie dla siebie ;)


Napój Sojowy Alpro Barista

Napój ten jest najmniej charakterystyczny z pozostałych trzech, ponieważ nie jest wyczuwalna w nim żadna nuta zapachowa charakterystyczna dla soi.
W smaku Soya Alpro Barista jest niezbyt słodkie, rzadkawe z lekko kremową barwą.
Spienia się dosyć dobrze i dość długo utrzymuje piankę. 
Nadaje się do wypieków i deserów.
Ocena: 4/5


Napój Migdałowy Alpro Barista

Napój migdałowy od razu po odkręceniu nakrętki uwalnia zapach migdałów, który jest dość intensywny i nie każdemu przypadnie pewnie do gustu.
W smaku nie jest zbyt słodkie, ale słodsze od sojowego i wyraźnie rzadsze.
Kolor tego napoju to jasny beżowy.
Pianka utworzona z tego mleka utrzymuje się krócej.
Nadaje się do gotowania, pieczenia i deserów.
Ocena: 3/5
 

 Napój Kokosowy Alpro Barista

Napój kokosowy jest najsłodszy ze wszystkich czterech napojów.
Zapach i smak kokosa jest dość wyraźny i naprawdę może fajnie i smacznie urozmaicić nam kawę jak i inne dania, desery czy koktajle.
W konsystencji jest rzadkie, ale pianka utworzona z tego napoju jest dość stabilna i kremowa.
Ocena: 4/5


Napój Owsiany Alpro Barista

Ten napój to mój faworyt, jak dla mnie idealnie słodki, z lekkimi posmakiem owsianym, w kolorze beżu.
Konsystencja jego jest gęstsza od pozostałych co myślę że jest plusem.
W zapachy średnio wyczuwalny jest owies.
Pianka utworzona z tego napoju owsianego dobrze i długo się utrzymuje.
Ocena: 5/5
 
Na koniec zapraszam Was na stronę sklepu gdzie na pewno uda Wam się coś dobrego i smacznego wybrać:)
 
 
 
*wpis powstał we współpracy z marką Bee.pl

Podobne Posty

12 comments

  1. Nie mogę przekonać się do tych napojów, a mleka krowiego też nie mogę... Uratowało mnie mleko kozie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to trzecie rozwiązanie jest najlepsze :)

      Usuń
  2. Idealne dla wegan :) sama też często zastępuję mleko krowie mlekiem roślinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo je lubię i używam w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja też zawsze muszę mieć to mleko w lodówce :)

      Usuń
  4. Ja rzadko kupuję mleka roślinne, bo lubię mleko krowie i mi nie szkodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, jak możesz normalne mleko to jak najbardziej :)

      Usuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych