Pałki Z Kurczaka W Ketchupie Z Patelni

by - 9/06/2022 12:04:00 AM

Prosty obiad a zarazem pyszny i dla wszystkich wielbicieli mięsa, robi się prawie sam i będzie idealny nie tylko na niedzielę, ale i w tygodniu też ;)
Zapraszam Was też na koniec wpisu na krótką recenzję bardzo przydatnego sklepu internetowego Bee.pl




Składniki:
  • 4 pałki kurczaka
  • 3/4 szkl (szkl o pojemności 200 ml) ryżu do risotto (arborio) 
  • około 900 ml gorącego bulionu warzywnego np. Bio ze sklepu Bee.pl 
  • około 150 g ketchupu może być pikantny
  • 1/2 główki cebuli
  • 2 duże ząbki czosnku
  • 1-2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
  • czosnek suszony, sól ,pieprz
  • olej/oliwa lub masło klarowane do smażenia

1. Pałki z kurczaka myjemy, a następnie smarujemy ketchupem, przeciśniętymi ząbkami czosnku, solą i pieprzem i zostawiamy na noc.
Następnego dnia obsmażamy pałki z każdej strony na patelni, przykręcamy grzanie, przykrywamy pokrywka i smażymy jeszcze przez jakieś 15-20 minut co jakiś czas obracając pałki.
2. Po tym czasie dodajemy cebulkę pokrojoną w kostkę i czosnek posiekany. 
Przesmażamy chwilę.
3. Następnie wsypujemy ryż i przesmażamy aż stanie się szklisty, potem dolewamy dwie - trzy chochle bulionu i przykrywamy pokrywką,
Od tej pory co jakiś czas mieszam i sprawdzam czy ryż wchłonął bulion, jeśli tak, to natychmiast go dolewam i znów przykrywam.
Pod koniec smażenia dodajemy koncentrat pomidorowy oraz natkę pietruszki.
Danie jest gotowe. Podaje je w towarzystwie ogórków małosolnych i pomidorków koktajlowych Smacznego !




Pora na wpis o którym pisałam na początki postu. Sklep internetowy "Bee.pl"  to sklep w którym znajduje się nie tylko zdrowa żywność  ale i kosmetyki oraz chemia do domu. Poruszane się po stronie i znajdywanie konkretnych produktów jest bardzo proste. Cała strona jest przyjemna dla oka oraz intuicyjna, podczas zakupów nie miałam żadnych problemów i nie pisze tęgo ze względu na współpracę ponieważ i bez niej robię czasem zakupy Bee.pl aby nabyć np. ekologiczny płyn do prania  proszek czy też mąkę i jestem zawsze zadowolona z tego jak są zapakowane zakupy oraz jak są do mnie dostarczone dlatego jest on warty uwagi.
Jeśli korzystaliście ze sklepu Bee.pl to dajcie znać w komentarzu :)



*wpis sponsorowany

Podobne Posty

15 comments

  1. fajny sposób na kurczaka, jeszcze nie jadłam takiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłów na kurczaka nigdy za wiele, a to smaczne danie na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na obiad w środku tygodnia, przygotowany na jednej patelni i taki kompletny. I tak jak już ktoś napisał, pomysłów na kurczaka nigdy za dużo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, ten kurczak wygląda obłędnie!. Dziękuję za przepis i czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatnim czasie często przygotowuję na obiad takie egzotyczne dania indyjskie. Szczególnie kiedy nie mam pomysłu ani czasu na coś innego. Danie z piersi kurczaka przygotowuje się zwyke szybko, tak więc dla mnie, dość zabieganej osoby jest to prawdziwym wybawieniem ;)

    Dziękuję za powyższy przepis, przygotowywałam do tej pory jedzenie z podobnego. Ale postaram się ten też wypróbować. Szczególnie, ze miałam ochote na takie danie w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych