Pierogi Z Twarożkiem Ziołowym

by - 6/08/2022 12:05:00 AM

Farsz ziołowy na te pierogi to taka miła odmiana od tych z twarogiem, warto czasem pokusić się o dodanie innego składnika bo możemy uzyskać smak który może nam bardzo zasmakować ;) 
Ps. robiłam już dwa razy te pierogi i za drugim razem dodałam do środka skwarki z boczku, było przepysznie i oczywiście możecie użyć dowolnego twarożku ;)







Składniki na około 40 sztuk:

  • 2 szkl mąki pszennej 
  • 3/4 szkl gorącej wody z mlekiem (mleka tak 2-3 łyżki )
  • szczypta soli
  • 1 łyżka oleju
Farsz:
Jeśli chcecie zobaczyć filmik z przygotowania tych pierogów to zapraszam na mój Instagram <-klik lub poprzez wyszukiwarkę instagramową @iwona_gotowanietoproste 

1. Ziemniaki gotujemy, ugniatamy tłuczkiem bądź przeciskamy przez praskę i odstawiamy do przestygnięcia. (możemy też użyć ziemniaków które ugotowaliśmy dzień lub dwa wcześniej i czekały w lodówce, lub zostały nam z obiadu)
2. Cebulkę szklimy na oleju.
3. Z mąki, szczypty soli, oleju i gorącej wody zagniatamy szybko miękkie elastyczne ciasto.
Następnie chowamy je do woreczka aby odpoczęło.
4. Do przestudzonych ziemniaków dodajemy twarożek, uduszoną cebulkę oraz sól i pieprz i mieszamy całość.
5. Jedna część ciasta wałkujemy dość cienko i wycinamy kółka szklanką. Jeśli kółka nie są jeszcze cienkie możemy je delikatnie rozwałkować wałkiem. Następnie nakładamy po łyżeczce farszu i smarujemy jedna stronę ciasta woda aby się dobrze skleiło.
6. Postępujemy tak aż do wykończenia farszu i ciasta.
7. Wrzucamy na osoloną wodę i gotujemy od wypłynięcia przez około 5 minut.
Podajemy podsmażone z cebulką lub z skwarkami. Smacznego !

Podobne Posty

19 comments

  1. super farsz do pierożków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i nie tylko w wytrawnych naleśnikach też się sprawdzi ;)

      Usuń
  2. Super pierogi :) podobne do moich ulubionych ruskich, ale z bogatszym farszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te z twarogiem ;) też są moje ulubione, ale i te teraz wpadają na listę ulubionych :)

      Usuń
  3. Takie zrumienione smakują wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale fajny pomysł, ciut inny farsz, ale nadal pyszne tradycyjne pierożki,mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to prawda farsz inny ale jaki dobry :D

      Usuń
  5. Kocham pierogi ale z twarożkiem ich ni jadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam pierogi, ale postanowiłam spróbować innego nadzienia niż tylko mięsne i twarogowe i opłaciło się :D

      Usuń
  6. takie pyszne pierogi z chęcią bym zjadła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zachęcam Ci ę do przygotowania ich :D

      Usuń
  7. Takie pierogi to muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam pierogów w takiej wersji. Chętnie sprawdzę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych