Wyniki Konkursu Na Trzecie Urodziny Bloga !!!

by - 9/03/2018 06:00:00 AM






Nadeszła pora na ogłoszenie wyników urodzinowego konkursu. 
Wszystkie komentarze, a było ich aż 23 i każdy mega apetyczny, pobudziły moją wyobraźnie do tego stopnia, że aż musiałam pójść coś upiec i był to serniczek ze śliwkami ;)
Naprawdę ciężko było wybrać tylko jedną odpowiedź, ale zasady są nieubłagane i musiałam dokonać tego wyboru i tak jak brzmi powiedzenie: "Tak ostatni będą pierwszymi...." tak najbardziej pobudziła moje kubki smakowe Pani Lidka Knapek i opis jej ciasta arbuzowego ze szpinakiem i to do niej wędruje książka.
Pozostałym bardzo serdecznie dziękuje za udział w konkursie, życzenia i opisy/przepisy na przecudowne ciasta :*




Zwyciężczynię proszę o dane do wysyłki nagrody wraz z numerem telefonu. Będę czekała 5 dni, jeśli się Pani nie zgłosi wybiorę następna osobę.
Adres proszę przysłać na mojego maila: ivon86i@gmail.com
Gratuluje !

Podobne Posty

2 comments

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych