Szybkie Ciasto Z Morelami

by - 10/12/2017 07:15:00 AM

Biedne morele nie mogły doczekać się ich zjedzenia, więc trafiły do pysznego placuszka ;)














Składniki na foremkę o śred. 24

  • 3 jajka
  • 1/2 szkl oleju
  • 100 g cukru
  • 170 g mąki pszennej tortowej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • około 5-6 małych moreli
  • kilka suszonych moreli
  • cukier puder
1. Jajka wbijamy do miski, dodajemy cukier i roztrzepujemy trzepaczką na delikatną piankę.
2. Dodajemy mąkę wraz z proszkiem do pieczenia, część oleju i mieszamy. W trakcie mieszania dolewamy resztę oleju. Na koniec dodajemy wypestkowane i pokrojone morele.
3. Ciasto wykładamy na blaszkę (np. taka jednorazową lub zwykłą wysmarowaną masłem i wysypaną bułka tartą ) ciasto jest dość gęste !
Pieczemy w 190 stop. przez około 40-45 minut
Ciasto jest wtedy gotowe, gdy patyczek do niego wbity jest suchy !
Gotowe ciasto oprószamy cukrem pudrem i dekorujemy suszonymi morelami. Smacznego !!!


Podobne Posty

11 comments

  1. Bardzo lubię takie szybkie ciasta z owocami. Szybko, prosto i bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego najczęściej u mnie one goszczą :)

      Usuń
  2. Wow! Super to ciasto wygląda! Z chęcią sobie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. NA pewno świetnie sprawdziłyby się morele niesiarkowane. Najbardziej chodzi nam o ich karmelowy smak, który cenimy bardziej niż daktyle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pysznie to ciacho wygląda! Z przyjemnością skusiłbym się na kawałek (najlepiej ze szklanką mleka)! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie ciasto to ja lubię. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych