Ucierane Brzoskwiniowe Ciasto

by - 9/01/2016 07:00:00 AM

Jest pyszne, wilgotne i swoim żółciutkim kolorkiem zachęca do skosztowania ;) Zapraszam na to smakowite ucierane ciasto z jakże soczystymi słodziutkim owocem :)











Składniki na formę 23 x 23 cm

  • 4 jajka ( moje żółtka były bardzo duże i żółte dlatego ciasto ma taki kolorek, jeśli nie mamy takich jajek a zależy nam na kolorku ciasta, możemy wtedy dodać szczyptę kurkumy )
  • 150 g masła ( użyłam śmietankowego za 1,99 )
  • 3/4 szkl cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 i 1/2 szkl mąki tortowej
  • esencja waniliowa lub cukier waniliowy
  • Duża brzoskwinia dojrzała lub dwie małe ( u mnie jeszcze dodatek małej łodyżki rabarbaru - niekonieczne )


Wszystkie Składniki Powinny Być W Temp. Pokojowej !




1. Masło ucieramy z cukrem na puszystą masę.
2. Kiedy masło zbieleje zaczynamy dodawać po jednym jajku ciągle ucierając. Na koniec dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia i całość mieszamy szpatułką bądź łyżką.
3. Wykładamy na blaszkę wyłożona papierem do pieczenia.
Na ciasto dajemy obrane i pokrojone w kawałki brzoskwinię lekką wciskając ja w ciasto.
Pieczemy w 180 stop. przez 40-50 min.




Podobne Posty

9 comments

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych