Placki Ziemniaczane Na Bogato !

by - 9/04/2015 12:47:00 PM

Pyszne placki ziemniaczane z dodatkami na które raz na jakiś czas można sobie pozwolić ;)






Na około 10-12 placków potrzebujemy:

  • 4-5 średnich kartofli startych na tarce na małych oczkach
  • pół laski kiełbasy dobrze uwędzonej ( ja kupuje zawsze wiejską tradycyjną )
  • kawałek boczku około 10-15 dkg
  • dupka średniej cebuli
  • 1 jajko
  • 2-3 łyżki maki pszennej
  • sól i pieprz do smaku
  • natka pietruszki




Zaczynamy od przesmażenia naszej kiełbaski z boczkiem, ale nie wysmażamy ich na skwarki, wytapiamy z nich po prostu zbędny tłuszcz. Następnie obieramy i ścieramy ziemniaki na najdrobniejszych oczkach, dodajemy jajko, mąkę, przestudzona kiełbaskę z boczkiem bez tłuszczu który się z nich wytopił, solimy i pieprzymy do smaku. Można dodać jeszcze odrobinę posiekanej natki pietruszki. Smażymy na złoto na rozgrzanym oleju.



Smacznego !!!

Warzywa psiankowate 2015

Podobne Posty

2 comments

  1. Mój mąż byłby nimi zachwycony. Dziękuję za dodanie do akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mąż właśnie podsunął mi taki przepis ;p

      Usuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych