Ciastka Plasterki Miodowe

by - 9/17/2015 08:52:00 AM

Dostałam trochę orzechów laskowych, mam dobry naturalny miód ze wsi który mama zawsze przywozi, więc pomyślałam czemu nie upiec tych ciasteczek i jak się okazało to był dobry pomysł. Ciasteczka znikają w zawrotnym tempie, są kruchutkie i maja przyjemny posmak prażonych orzechów. Polecam wypróbować wszystkim ten przepis.





Składniki:

  • 200-250 g mąki
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • zapach waniliowy
  • 50 gr cukru pudru
  • 100-150 g masła
  • 1 żółtko
  • 200 g orzechów  ( ja dałam laskowe)
  • 3-4 łyżki miodu




Wszystkie składniki umieszczamy w misce i zagniatamy szybciutko ciasto. Następnie odstawiamy je do lodówki na 30 min by odpoczęło.
W międzyczasie mieszamy nasze obrane i posiekane na mniejsze kawałki orzechy z miodem.
Wyjmujemy ciasto z lodówki i wałkujemy je tak średnio cienko i wycinamy dowolne kształty. Wykładamy na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia i smarujemy po wierzchu przygotowanym wcześniej miodem z orzechami.
Pieczemy około 20-30 min w 190 stopniach. Ciasteczka mają być brązowe po upieczeniu. Smacznego !





Podobne Posty

0 comments

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych