Sposób Na Soczyste Mielone Z Drobiu

by - 1/05/2021 12:01:00 AM

Przed świętami przygotowałam takie kotlety i bardzo nam smakowały. Kotlety są niezwykle delikatne i soczyste, nie zapychają i można je przygotować również w piekarniku :)












Składniki na około 10 kotletów

  • 1 średnia cukinia
  • 400 g mięsa mielonego np. indyka
  • 1/2 główki cebulki startej na tarce na najmniejszych oczkach
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 całe jajko
  • 1/2 małej bułki, może to być kajzerka namoczona i odciśnięta z nadmiaru płynu (namoczyć możemy w mleku lub wodzie)
  • 1 łyżeczka suszonych warzyw
  • sól, pieprz 
  • bułka tarta do obtoczenia ( ja używam domowej <--Klik )


1. Cukinie obieramy ze skórki i jeśli jest młoda to trzemy ja ze skórką i ostawiamy na 10 minut aby puściła sok. Zebrany sok odcedzamy.
2. Mięso mieszamy razem z namoczona bułką, starta cukinią, cebulką, jajkiem, suszonymi warzywami oraz solą i pieprzem. Wyrabiamy je dotąd aż nie będzie przywierać do dłoni.
3. Następnie formujemy kotlety i  obtaczamy je w bułce tartej.
Gotowe kotlety obsmażamy na oleju na rumiano z każdej strony lub układamy na blaszce do pieczenia i pieczemy w 180 przez około 25-30 minut.




Podobne Posty

6 comments

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych