Zakupy Internetowe

by - 9/18/2017 07:30:00 AM

Takie zakupy internetowe to świetna sprawa.
Siadamy przed komputerem, wybieramy potrzebne nam produkty, zamawiamy, a kurier po dwóch, trzech dniach dostarcza je nam do domu. Wszystko w pełnym komforcie bo możemy te zakupy robić z kubkiem ulubionej herbaty, w fotelu i bez żadnych kolejek czy irytujących się innych klientów. Postanowiłam właśnie  skorzystać z takich wygodnych zakupów, a umożliwił mi to bardzo fajny sklep internetowy Frisco.pl
Poprzednim razem gdy robiłam tam zakupy byłam bardzo zadowolona z prostoty jak można wszystko, szybko i sprawnie zamówić i tym razem było tak samo.
Frisco.pl ma bardzo dużo promocji na różne produkty, a ich asortyment z każdym tygodniem się powiększa i na pewno znajdziemy nasze ulubione produkty.
Przy tych zakupach zainteresowałam się serem parmezanem od firmy Zarpellon.



Ser Parmezan firmy Zarpellon <-- klik,  jest to twardy, włoski ser, wytwarzany według sprawdzonych tradycyjnych oczywiście włoskich receptur. Robiony jest z surowego krowiego mleka i dojrzewa przez całe 12 miesięcy co nadaje mu unikalnego smaku i aromatu.
...a to moje zakupy, sporo ich i strach pomyśleć, że sama musiałbym je przydźwigać do domu ;)


Takie zakupy internetowe polecam serdecznie wszystkim zapracowanym, tym którzy nie maja samochodu, maja daleko do sklepów, mają bardzo zapracowanego męża co by im mógł przynieść do domku te zakupy ;) lub po prostu tym którzy nie lubią kolejek w sklepie i nie chcą wydawać za dużo na zbędne rzeczy z tak zwanych"promocji".

Podobne Posty

10 comments

  1. To prawda, zakupy przez internet są proste i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zakupy przez internet, ale głównie kupuję chemię, przemysłowe. Spożywcze artykuły bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zakupy to więcej czasu dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja nalezę do osób, które bardzo chętnie korzystają z możliwości robienia zakupów w internecie. Moim zdaniem jest to bardzo wygodne i dobre rozwiązanie jeżeli nie mamy zbytnio czasu na bieganie po sklepach. W ostatnim czasie bardzo chętnie zamawiam z http://pl.aliexpress.com/category/100003109/women-clothing.html?switch_new_app=y aby jak to bywa u kobiet, różnych rzeczy w szafach nigdy za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh...aliexpress mogła bym się rozpisywać długo i dużo bo też tam zamawiam ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych