Sznycle z indyka nadziane mięsem mielonym

by - 9/13/2015 09:01:00 AM

Zakupiłam na promocji ( w dzisiejszych czasach promocja super sprawa :) fajne mięsko jakim są sznycle z indyka i o dziwo nie w  mojej głowie, a w głowie mojego męża pojawiły się od razu roladki. Jako dobra żona ;P spełniłam te kulinarne marzenie trochę je urozmaicając ;)


Składniki

  • 5 sznycli z indyka
  • musztarda sarepska
  • około 200 g przyprawionego już mięsa mielonego ( u mnie też z indyka )
  • sól i pieprz świeżo zmielony
  • mąka tortowa do obtoczenia
  • do sosu śmietanka 30 % oraz mąka tortowa
  • kawałek cebulki
  • korzeń pietruszki




Mięso rozbijamy, oprószamy solą i pieprzem, smarujemy musztardą, a następnie nakładamy bryłkę mięsa mielonego, które wcześniej przyprawiliśmy ( u mnie to było 1 jajko, 3 łyżki bułki tartej, majeranek, sól, pieprz, słodka papryka, dupka startej cebuli oraz 2 łyżeczki majeranku roztartego w dłoniach ) zawijamy w rulon, ściśle owijając nicią. Postępujemy tak ze wszystkimi sznycelkami.
Rozgrzewamy patelnie z oliwą, obsmażamy roladki z każdej strony.

Następnie dokładamy po kawałeczku cebulki i podlewamy wodą, przykrywamy i dusimy z 10 min.
W garnczku nastawiamy wodę, kiedy się zagotuje dosypujemy naturalnej jarzynki z solą, dodajemy kawałek korzenia pietruszki oraz przekładamy nasze roladki razem z zawartością z patelni.

W garnuszku rozrabiamy 1 łyżkę maki razem ze 2-3 łyżkami śmietanki i wlewamy przez sitko do graczka. doprawiamy do smaku i gotujemy jeszcze z 5 min i gotowe.
Podajemy z kaszą lub ziemniaczkami, surówka lub jak u nas marchewka z wody. Smacznego !




Podobne Posty

2 comments

Dziękuję, że zajrzałeś na mojego bloga. Będzie mi miło jeśli pozostawisz po sobie komentarz.

ad sen

streetcom

Przepisy kulinarne

FlyB - Kulinaria

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

rondel

Baza przepisów kulinarnych

Lista Blogów Kulinarnych